Schepen Leentje Grillaert lijsttrekker bij provincieraadsverkiezingen

Het provinciaal bestuur van CD&V Oost-Vlaanderen heeft op het bestuur van 19 maart met een 2/3de meerderheid de lijsten voor de provincieraadsverkiezingen van 14 oktober 2018 goedgekeurd. In een volgende stap zullen alle Oost-Vlaamse CD&V leden zich nog kunnen uitspreken over deze lijsten.

CD&V Wetteren is bijzonder opgetogen met de aanstelling van Leentje Grillaert als lijsttrekker voor de regio Sint-Niklaas-Dendermonde. We kennen Leentje als schepen van Schepen van Openbaar Domein sinds 2010. Sinds 2012 is ze ook provincieraadslid.
Besturen zo dicht mogelijk bij de mensen, dat is het uitgangspunt van CD&V. Het provinciaal niveau is na de hervorming het niveau bij uitstek om de rol van regisseur van regionaal beleid op te nemen en om gemeenten verder te ondersteunen. Leentje wil zich ten volle inzetten om met deze boodschap naar de kiezer te trekken. Ze is dan ook bijzonder fier en dankbaar om deze lijst van enthousiaste mensen te mogen trekken. #dewegvooruit

0 Reacties
Geplaatst op 27/3/2018