Bedankt Luc, Frans en Nathalie

Ondanks een drukke dokterspraktijk wist Luc Deprost de nodige tijd vrij te maken als voorzitter van CD&V Wetteren.
De vergaderingen die hij voorzat, waren steeds afgemeten, uiterlijk tot tien uur. Efficiëntie stond bij hem hoog in het vaandel. Hij was een voorzitter die rust en kalmte uitstraalde, met een sterke analytische geest.
Luc was ook de drijvende kracht achter onze infobladen.
Wegens familiale omstandigheden ziet Luc zich gedwongen om keuzes te maken en die keuze gaat nu in de eerste plaats naar zijn gezin en zijn huisartspraktijk.

Nathalie Mertens werd als secretaris aangezocht door voorzitter Luc. Zij heeft een druk leven, want zij kwam regelmatig rechtstreeks van haar werk in Brussel naar de bestuursvergadering. Maar dat hield haar niet tegen om actief aan de vergadering deel te nemen. Zij had er geen moeite mee om haar standpunt luid en klaar te verwoorden.

Frans De Smet was eerst jarenlang algemeen secretaris, daarna enkele jaren voorzitter van de CD&V senioren. Hij was een gewaardeerd lid van het partijbureau en een kenner van de statuten en de administratieve geplogenheden binnen CD&V.

CD&V Wetteren wil zijn uitdrukkelijke waardering uitspreken voor wat Luc, Frans en Nathalie in de loop van de jaren betekend hebben voor de partij.