Lid worden

U bepaalt de sterkte van onze partij samen met meer dan 80.000 leden. Dat is een heel groot potentieel aan enthousiasme en inzet. Maar we zoeken nog meer mensen met zin voor initiatief, met verfrissende ideeën, met een visie op morgen. Vind je ook dat het anders en beter kan, blijf niet aan de zijlijn staan maar gebruik uw stem, geef uw mening, discussieer en denk actief mee over het beleid in uw buurt en in uw gemeente.

Politiek moet zich in alle straten afspelen, concreet én voelbaar. Nergens anders bepalen de leden zo sterk de standpunten van hun partij als in CD&V. Maar het kan ook met actie zijn: als lid kan je meehelpen bij het verdelen van een folder, bij het zetten van een bord of in stilte vrienden en buren overtuigen van ons verhaal.

Elke dag zetten we onze politieke visie om in goed en betrouwbaar bestuur. We doen dat in onze authentieke oranje stijl: in overleg zoeken naar rechtvaardige, haalbare oplossingen die de samenleving vooruithelpt.

Durf de stap te zetten naar het lidmaatschap van CD&V.